El Galliner ja té perruqueria

Dijous, 9 de novembre de 2017 a les 17:05

Tal i com avançavem dies enrere,  el govern local enllestia un conveni per donar resposta a la sol·licitud de l’Associació Casal de la Gent Gran “El Galliner” de procurar-se un servei de perruqueria pel seus associats.

Vist que al municipi ha deixat d’haver-hi aquest servei, l’associació ha cregut convenient de tenir aquest servei mitjançant una professional del sector, escollida pels mateixos membres de l’entitat, per cobrir les necessitats de la gent gran que, majoritàriament, no tenen prou mitjans per desplaçar-se fora del municipi.

Aquest migdia, l’alcalde Josep Cuch es reunia amb la presidenta de l’Associació, Piedad resina, i la perruquera professional i també veïna del municipi, Veronica Ríos, per signar aquest conveni.  L’acte ha estat acompanyat també pel secretari dela Corporació, Francesc d’A. Serras.

Tal com avançavem, amb aquest conveni, els associats del Galliner poden disposar des d’avui d’aquest servei de perruqueria que s’oferirà per les tardes a hores convingudes amb la professional.  S’ha estipulat també un preu econòmic per cada servei, quin guany econòmic percebrà íntegrament la perruquera per cada servei donat.   

Per la seva banda, el Govern Local també ha proporcionat l’espai de treball i el subministrament d’aigua i de llum, entre d’altres, per portar a terme aquesta activitat.  

La regidora de Benestar Social, Carme Barrio, mitjançant aquest conveni, esdevé la responsable de fer un seguiment de control sobre tots els aspectes de l’activitat i compromet a la professional a mantenir en condicions d’higiene la zona de treball cedida i respectar els estàndards professionals d’higiene i seguretat.

Carme Barrio també ha demanat a la perruquera de forma expressa  que li remeti un informe anual on es reflecteixi el nombre d’actuacions realitzades i també sobre les incidències, queixes i suggeriments que la població li faci arribar respecte les instal·lacions o qualsevol qüestió de competència municipal.  El compromís també s’estén a donar un tracte de respecte i cordialitat vers la clientela que hi acudeixi.

Aquest servei funcionarà fins el proper novembre i, segons els resultats obtinguts,  l’Ajuntament concedirà les pròrrogues corresponents.

Darrera actualització: 09.11.2017 | 16:37