L'Oficina del Consumidor visita de nou Cànoves

Divendres, 19 d'abril de 2019 a les 14:30

El proper dijous 25 d’abril  torna l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor. 

Viure en un municipi on no hi hagi un servei municipal de consum no té per què ser un entrebanc per conèixer i exercir els drets com a consumidor. Les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor, estan dins del programa de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona.

Aquest servei està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets.

L'equip tècnic de l'oficina mòbil, coordinat pel Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, dóna resposta a les consultes i reclamacions que es fan directament. De la mateixa manera, aquest equip atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels 207 ajuntaments adherits a aquest servei, entre ells el de Cànoves i Samalús.

La unitat s’emplaça normalment a l’entrada de l’Ajuntament de 12 a 13 del matí.  La tècnica de la Diputació de Barcelona atendrà el proper dijous 25 d’abril de forma gratuïta  a la ciutadania en totes aquelles qüestions o dubtes relacionats amb l’àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge i garanties de productes, compra i lloguer d’habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres fora d’establiment, serveis turístics, etc...

Entre tots aquests altres temes, l’usuari també pot cursar qualsevol queixa o denúncia per tramitar els problemes que aquests tenen amb les companyies o comerços que no els han ofert el servei o el producte contractat o adquirit.

Darrera actualització: 22.03.2019 | 14:23