Taller per treballar el pla de comunicació del teu negoci
Creus que comuniques bé?
Vine a definir el teu full de ruta
Orientat als negocis ja en marxa o projectes emprenedors.
Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2018 #eMKT18, treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Aula de màrqueting”. Aquesta formació es desenvolupa en un format de 1 sessió de 4 hores, on es treballa els elements clau de la comunicació i la seva planificació.
Dinamitzat per Judith Durano, assessora de comunicació i blogger.
Objectius
- Definir el teu full de ruta de comunicació: quins canals són els adequats, què pots comunicar en cada cas i cada quan és recomanable que ho facis.
Contingut
- Per què i què tinc que comunicar?
- Elements clau en el moment de comunicar.
- Què és un pla de comunicació? Per què serveix?
- Quin és el nostre perfil de client?
- Fem la nostra planificació de continguts.
- Exemples de bones pràctiques i errors habituals de comunicació.
Observacions: Heu de tenir una empresa creada o un projecte emprenedor que estigueu treballant actualment.
Inscripcions:
Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE.
**Si és la primera vegada que veniu al 2018, heu de venir 15 minuts abans per omplir la fitxa.
Contacte CSETC: info@csetc.
Quin cost té:
Gratuït
Adreça:
CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu
Darrera actualització: 25.09.2018 | 09:45