Utilització eines digitals a l'empresa
Orientat a empreses, autònoms, professionals i emprenedors.
Dins l’Aula de Gestió del Negoci, es realitza una formació en una sessió de 4 hores per compartir els conceptes bàsics sobre la utilització del certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica, de manera pràctica per l’empresa.
Impartit per Núria Gil i Martell, consultora d’ Akuaba, SL.
Objectius:
- Introduir les eines i mecanismes per facilitar la implantació i ús dels 3 temes, aportant aplicacions gratuïtes i explicant-ne el funcionament.
- Aconseguir que els participants vegin els avantatges d’emprar certificat digital, signatura i facturació electrònica, que entenguin què son i com funcionen i que puguin decidir com implantar-los a les seves organitzacions.
Contingut:
1- Certificat digital i signatura electrònica:
- Què és el certificat digital?
- Què és la signatura electrònica?
- Utilització del DNI electrònic, aplicacions útils.
- Aplicacions del certificat digital a l’empresa: xifrat de dades.
2- Factura electrònica:
- Què és la factura electrònica? Formats.
- Format Facturae de l’agència tributària.
- Claus de la factura electrònica per a l’emissor i per al receptor.
- Explicació de funcionament de la platafoma B2B Router.
3- Digitalització certificada de factures:
- Què és la digitalització certificada de factures?
- Formats acceptats, programari homologat.
- Recomanacions per emprar la digitalització certificada de factures.
Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE i en cas d’estar a l’atur Certificat d’inscripció a l’atur
Contacte CSETC: info@csetc.cat o 93 844 43 02
Adreça:
CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu
Darrera actualització: 28.09.2017 | 18:04