Orientat als negocis ja en marxa o projectes que ja s’estan assessorant al CSETC.
Com crear una campanya publicitària amb Google Adwords
Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2019 #eMKT19, treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Caixa d’eines tecnològiques”. Aquesta formació es desenvolupa en un format d’1 sessió de 4 hores, on es treballaran de manera pràctica els conceptes bàsics per conèixer com funciona Google Adwords.
Impartit per Gemma Andreu, consultora a Sugeralia.
Objectius:
Temari:
1. La publicitat a Google: Tipus de publicitat – Buscador – Display – Shopping – Maps 2. El planificador de paraules claus 3. El planificador de campanyes 4. Tipus de campanyes d’Adwords 5. Creació de campanyes 6. Creació d’anuncis 7. Monitorització de campanyes: Principals KPI’s
Observacions: És necessari portar ordinador amb el sistema operatiu i les aplicacions com el Java també actualitzat per aprofitar millor la sessió. També heu de tenir en marxa el negoci, o tenir un projecte emprenedor que tingueu treballant amb el CSETC.
Important: Heu de tenir publicada la vostra pàgina web, o en la recta final de la seva creació.
Inscripcions: Places limitades. Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE.
**Si és la primera vegada que veniu al 2019, heu de venir 15 minuts abans per omplir la fitxa.
***No es podrà entrar a la formació sense haver complimentat la fitxa d’usuari abans.
Contacte CSETC: info@csetc.cat o 93 844 43 02
Gratuït
CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu