Festa Major de Sant Muç de Cànoves: 3, 4 i 5 de juny Seràs GROC O BLAU? Vine a buscar el teu mocador a : El Racó de la Cris, al Supermercat-estanc Garriga, a l’Hortet de l’Elena i a l’Ajuntament per 2€.
Programa:
12 h.- Espectacle musical amb la Coral de Cànoves. Cançó demanada, cançó posada.
Exposició del 7è concurs fotogràfic jove. “Natura” Organitzat pel Servei de Joventut. Vine a votar la fotografia que més t’agradi! Lloc: Pista Coberta.
Notes d’interès
• A la pista coberta i a La Rectoria (actes puntuals) hi haurà servei de bar durant els dies de Festa Major. • Venda de tiquets: Entrepà de pinxos+beguda 5€ i paella +beguda 6€. Llocs de venda: Racó de la Cris, Hortet de l’Elena, Supermercat-estanc Garriga, i Ajuntament. Data límit de compra fins el dimecres 1 de juny. Cal portar el plat, el got i els coberts (Cànoves i Samalús Lliure de Plàstic). • Divendres i dissabte nit hi haurà una carpa de Punt Lila. • Durant aquests dies es podrà visitar l’exposició de les Joves Artistes a La Rectoria i a la pista coberta. • L’organització es reserva el dret de modificar o anul·lar horaris o lloc de les activitats d’aquest programa per raons alienes a aquesta.
Gratuït