La Fundació Viver de Bell-lloc realitza les Jornades de Portes Obertes a La Tavella.
Aquest any la finca de La Tavella obrirà les seves portes a tothom a les 10:00 h. Han preparat activitats per a públics de totes les edats: visita guiada als galliners per conèixer les gallinesponedores d’ous ecològics; zona de jocs infantils amb maquillatge artístic a càrrec de la companyia Es SOMNI; xerrada: Quina és la nostra funció social?; vermut musical, a càrrec del grup Isla Negra.
Faran una fira amb un estand per a cada un dels seus serveis de l’entitat: jardineria, habitatge, serveis a empreses, Servei d’Inserció i Orientació Laboral, captació de fons, Parc d’Activitats Agroecològiques, formació, lleure i viver d’heures.
A més, durant la jornada comptaran amb altres estands on tothom que vulgui podrà adquirir productes ecològics a la zona d’agrobotigues on hi haurà, entre d’altres, els ous ecològics de La Tavella. Els visitants també tindran a la seva disposició el servei de bar durant tota la jornada, on es podran tastar diferents plats amb els ous ecològics de La Tavella com a protagonistes. Els assistents podran participar al concurs fotogràfic de l’entitat, fer-se fotos al photocall i podran gaudir d’altres espais sorpresa!
L’objectiu de realitzar les Jornades de Portes Obertes és mostrar el funcionament intern de l’entitat a tothom que vulgui conèixer-lo, per tant, fomentar un dels atributs característics de la Fundació, la transparència.
Per confirmar assistència contactar amb: Lorena Rodríguez - Responsable de Comunicació Tel. 938 444 105 / Mòb. 672 222 506 / E-mail lorena.rodriguez@vivelloc.cat www.vivelloc.cat/ca
La Tavella – Ctra. De Cardedeu, Cànoves, km 4. Cànoves