Taller: Com adquirir la mentalitat empresaria sense perdre l'essència com a artista
Data: Es realitzarà en una única sessió el 11/05/2023
Durada: 3 hores
Modalitat: Presencial
Adreçat a: Empreses i autònoms
Ser empresari i artista pot resultar una combinació difícil de portar a terme. No obstant això, és important la integració d’ambdues visions, per tal de poder guanyar-se la vida com artista.
En aquest sentit, trobar la mentalitat empresària implica una nova mirada al projecte, una nova perspectiva per tal de permetre el seu creixement i desenvolupament.
En aquesta sessió aprendrem mitjançant la mirada sistèmica i el coaching sistèmic a ajudar als artistes a adquirir una nova mentalitat, sense deixar de banda la seva integritat com a artistes, per trobar una mirada renovada cap el seu projecte artístic i començar a dirigir el seu negoci des de l’ànima però tenint en compte les necessitats més racionals, que són necessàries pel funcionament del negoci.
Objectius:
-Conèixer què es una mentalitat empresària
-Deixar enrere creences i pors sobre l’emprenedoria i l’empresa
-Adquirir habilitats de gestió del negoci mitjançant la mirada sistèmica
Contingut/programa:
1. Mentalitat i persona: concepte i origen
2. Les creences i la visió de negoci: passat i futur
3. La mirada sistèmica i l’empresa: concepte i elements
4. L’empresa i la mentalitat empresària: consciència i valors
Si t'interessa i t'hi vols apuntar cal que et registris o t'identifiquis prèviament
Quin cost té:
Gratuït
Adreça:
CSETC - C/ Josep Vilaseca, 23 - CARDEDEU - info@csetc.cat - Tel. 938 444 302
Darrera actualització: 4.05.2023 | 10:11