Apunta't al taller per a professionals i empreses del sector cultural!
Orientat a les empreses ja en marxa o projectes que ja s’estan assessorant al CSETC del sector cultural
Finançament alternatiu mtijançant plataformes digitals
Dins el programa formatiu Indústries Culturals, treballem diferents temes per ajudar als projectes i les empreses del sector cultural. Aquesta formació es desenvolupa mitjançant 1 webinar de 4 hores a l’Aula Virtual, on coneixerem com diferents plataformes de crowdfunding, els seus avantatges i exemples d’èxit.
Impartit per Valentí Acconcia, crowdfunding consultant
Objectiu
Contingut
Observacions: Heu de tenir una empresa creada o un projecte emprenedor que estigueu treballant actualment.
Lloc: Aula Virtual del CSETC mitjançant plataforma online. S’enviarà el link d’accés i la contrasenya 48 hores abans del webinar.
Material: És necessari disposar d’ordinador amb webcam i micròfon, o en el seu defecte, amb la tablet o mòbil que deurà tenir instal·lada l’aplicació de la plataforma online.
Inscripcions: Places limitades. Si estàs interessat/da en assistir-hi omple el Formulari inscripció
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari aportar el DNI/NIE mitjançant un fitxer pdf o una foto del mateix, al correu info@csetc.cat
**Totes les persones inscrites han d’haver lliurat la fitxa d’usuària amb una antelació de 48 hores abans d’iniciar la formació. En cas contrari, perdreu la vostra plaça.
***És obligatori connectar-se uns 15 minuts abans al link que rebreu al vostre mail per assegurar que els aspectes tècnics de connexió, imatge i so funcionen correctament, i d’aquesta manera el temps de 4 hores del webinar sigui el temps efectiu real.
****No es permetrà l’accés a la formació, 15 minuts després de l’inici de la mateixa.
Gratuït
Aula Virtual del CSETC mitjançant plataforma online