Adreçat a empresaris/ries individuals o autònom@s.
Dins l’Aula Virtual, es realitzens 2 webinars d’1 hora de durada cadascun mitjançant la plataforma online jitsi.org on es comenta la presentació telemàtica de les declaracions dels impostos de l’IVA i l’IRPF, amb un espai de preguntes i dubtes per a les persones assistents.
Dinamitzat per David Tura, advocat i consultor d’empreses.
OBJECTIUS
PROGRAMA
1r webinar – IRPF – dilluns 11 de maig 2020 – 12h:
2n webinar – IVA – dimarts 12 de maig 2020 – 12h:
Data: Dilluns 11 i dimarts 12 de maig 2020 – de 12h a 13h
Lloc: Aula Virtual del CSETC dins la plataforma jitsi.org
Material: És necessari disposar d’ordinador amb webcam i micròfon, o en el seu defecte, amb la tablet o mòbil que deurà tenir instal·lada l’aplicació.
Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari aportar el DNI/NIE mitjançant un fitxer pdf o una foto del mateix, al correu info@csetc.cat
**És obligatori connectar-se uns 15 minuts abans al link que rebreu al vostre mail per assegurar que els aspectes tècnics de connexió, imatge i so funcionen correctament, i d’aquesta manera el temps d’1 hora del webinar sigui el temps efectiu real.