Webinar: Presentació telemàtica de la declaració de l’IRPF

Dimarts, 6 d’octubre de 2020 de 10:00h a 12:00h

Adreçat a empresaris/ries individuals o autònom@s.

Dinamitzat per David Tura, advocat i consultor d’empreses.

Dins el programa Aula de Gestió, es realitzen 2 webinars d’2 hores de durada cadascun mitjançant l’Aula Virtual on es comenta la presentació telemàtica de les declaracions dels impostos de l’IVA i l’IRPF, amb un espai de preguntes i dubtes per a les persones assistents.

OBJECTIUS

  • Conèixer com es presenta la declaració d’impostos (IVA i IRPF) tant si ho fem nosaltres mateixos com si ho farà un gestor.
  • Resoldre dubtes com saber què es pot i no es pot desgravar o quin IVA és deduïble?.

PROGRAMA

webinar – IRPF – 

  • Resum d’obligacions fiscals i normativa.
  • Presentació de la declaració trimestral d’IRPF mitjançant plataforma telemàtica.
  • Torn de preguntes: retencions aplicables,…

Material: És necessari disposar d’ordinador amb webcam i micròfon, o en el seu defecte, amb la tablet o mòbil que deurà tenir instal·lada l’aplicació de la plataforma online.

Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció

*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari aportar el DNI/NIE mitjançant un fitxer pdf o una foto del mateix, al correu info@csetc.cat

**És obligatori connectar-se uns 15 minuts abans al link que rebreu al vostre mail per assegurar que els aspectes tècnics de connexió, imatge i so funcionen correctament, i d’aquesta manera el temps de 2 hores del webinar sigui el temps efectiu real.

Quin cost té:

Gratuït

Adreça:

Aula Virtual del CSETC mitjançant plataforma online. S’enviarà el link d’accés i la contrasenya 48 hores abans del webinar.

Darrera actualització: 29.09.2020 | 08:42