Adreçat a empreses i persones autònomes amb el negoci en marxa o persones emprenedores que estan assessorant-se al CSETC sobre el seu projecte.
Dinamitzat per Yolanda Tarango, mentor & mentoring program manager en Barcelona Mentoring.
OBJECTIUS Elaborar el discurs de la proposta de valor d’un negoci. Aplicar la proposta de valor al discurs de venda.
PROGRAMA Conèixer les pautes per elaborar el discurs de la proposta de valor del teu negoci. Elaborar el discurs del teu negoci. Aplicar el discurs de la proposta de valor a la venda, tant offline com online.
INSCRIPCIONS Apunta't al Formulari inscripció
Lloc: Aula Virtual del CSETC mitjançant plataforma online. S’enviarà el link d’accés i la contrasenya 48 hores abans del webinar.
Material: És necessari disposar d’ordinador amb webcam i micròfon, o en el seu defecte, amb la tablet o mòbil que deurà tenir instal·lada l’aplicació de la plataforma online.
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari aportar el DNI/NIE mitjançant un fitxer pdf o una foto del mateix, al correu info@csetc.cat
**És obligatori connectar-se uns 15 minuts abans al link que rebreu al vostre mail per assegurar que els aspectes tècnics de connexió, imatge i so funcionen correctament, i d’aquesta manera el temps de 2 hores del webinar sigui el temps efectiu real.
Gratuït