Nova visita de l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor

Dimecres, 27 de juny de 2018

Viure en un municipi on no hi hagi un servei municipal de consum no té per què ser un entrebanc per conèixer i exercir els drets com a consumidor.

Les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor, estan dins del programa de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona.

L'equip tècnic de l'oficina mòbil, coordinat pel Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, dóna resposta a les consultes i reclamacions que es fan directament. De la mateixa manera, aquest equip atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels 207 ajuntaments adherits a aquest servei, entre ells el de Cànoves i Samalús.

El servei de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets.

Demà dijous dia 28 de juny, la Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor s'instal·larà a l'entrada de l'ajuntament de 12 a 13 hores.  Dins aquest horari, la tècnica en Consum de la Diputació de Barcelona atendrà gratuïtament  als ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionats amb l’àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge i garanties de productes, compra i lloguer d’habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres fora d’establiment, serveis turístics, etc...

Entre tots aquests altres temes, l’usuari també pot cursar qualsevol queixa o denúncia per tramitar els problemes que aquests tenen amb les companyies o comerços que no els han ofert el servei o el producte contractat o adquirit.

 

 

 

Darrera actualització: 31.05.2018 | 17:54