Reactivat el servei telemàtic

Dimecres, 31 de maig de 2017

L’Equip de Govern expressa les seves disculpes a  la ciutadania per tot aquest temps sense poder oferir aquest servei, malgrat fossin causes alienes a l'Ajuntament.

Han estat pràcticament 2 mesos sense que la ciutadania pogués realitzar tràmits telemàtics a través de l’AOC i el web municipal amb l’Ajuntament de Cànoves i Samalús.  Per fi avui es reactiva aquest servei.

Els tècnics de Diputació de Barcelona, els de Movistar i els del programa de gestió documental ABSIS han treballat de forma coordinada amb el seguiment i suport dels responsables de les TIC de l’Ajuntament i han trobat i resolt l’error que impedia la gestió electrònica.

Mantenir en funcionament una estructura 2.0 és complexa, ja que hi intervenen diversos agents externs que han de sincronitzar la gestió a la perfecció pel seu correcte funcionament.  Qualsevol element fora de lloc anul·la el servei.

L’Ajuntament és el principal interessat en mantenir aquesta font d’informació actualitzada el dia a dia per així tenir la ciutadania ben informada i propera.

Així doncs, l’Equip de Govern informa que a dia d’avui aquest servei telemàtic ja torna a ser operable i expressa les seves disculpes la ciutadania per aquest llarg temps sense poder oferir-lo, malgrat fossin causes alienes al funcionament intern de l'Ajuntament.  Ara cal resoldre el com recuperar totes les instàncies que s’han anat acumulant al llarg d’aquest temps i que no han arribat a destinació. 

Darrera actualització: 31.05.2017 | 12:28